Produse Balea / Balea products

Am observat ca multi oameni au tendinta sa spuna ca daca un produs este ieftin, atunci nu este bun. Recunosc ca mai aveam si eu “apucaturi” de genul ,  pana in momentul in care am dat de produsele de la Balea. Nu mai raportez calitatea neaparat la pret.

From what I`ve seen, many people tend to say that if a product is cheap, it isn`t good enough. I admit that I did the same, sometimes, till the moment I tried Balea products. I no longer think that a good quality product means a high price.

Mi-am achizitionat de curand niste produse care imi plac foarte, foarte mult.

I purchased lately sone products I really really like 🙂 .

20150409_201838

Primul produs de care vreau sa va povestesc este Balsamul Profesional Reparator cu Ulei de la Balea. Eu am parul destul de uscat si , spre deosebire de alte persoane carora li se ingrasa parul, mie mi se usuca. Acesta promite sa repare parul degradat si sa ajute la o pieptanare mai usoara ( de asta chiar am nevoie ). Ceea ce imi place la el este ca trebuie masat pe parul umed si trebuie lasat doar 1 minut, apoi clatit. De obicei nu am rabdare sa stau mult timp cu masti in cap ( stiu ca nu e ok…). Eu l-am folosit doar o data si sunt multumita de el. Totusi, se pare ca dupa 2 utilizari se va vedea o imbunatatire vizibila. O sa va spun parerea mea concreta, dupa ceva timp. L-am achizitionat din magazinul DM la un pret fooarte mic ( 8 RON ).

The first product I want to tell you about is Professional Repairing Oil Hair Balm from Balea. I have dry hair, and unlike other people, my hair tends to dry very fast if I don`t wash it 2-3 times a week. This product promises to repair damaged hair and to help brushing your hair easier ( I really need that) . What I like about it, it`s that you have to massage it on wet hair, and you have to leave it in only for a minut or 2. I used it just once, but I`m happy with it. Anyways, it says on the label, you can see a real improvement after 2 washes. I`ll tell you my honest opinion after awhile. I purchased it from DM store, with only 2 euros.

20150409_201907

Al doilea produs pe care as vrea sa vi-l prezint este Fluidul de curatare a tenului cu ulei Balea. Acest produs il am de vreo 10 zile si sunt foarte incantata de el. De mult timp tenul meu nu a aratat atat de bine. Folosesc o cantitate de marimea unui varf de deget la demachiere. Demachiaza extraordinar de bine produsele waterproof ( pe care le folosesc destul de des ). Apoi folosesc o apa micelara cu care curat bine tenul. La inceput credeam ca imi va incarca tenul, eu avand un ten mixt, mai ciudat. Dar trebuie sa recunosc ca am fost uimita in mod placut de acest produs pe care sigur il voi cumpara din nou. L-am achizitionat din DM la pretul de aproximativ 14 RON.

The second product I`d like to present is Cleansing Oil Face Fluid from Balea. I have this product for 10 days now and I`m super excited about it. My face never looked better. I use a small amount to wipe clean my face , and it helps a lot when you want to remove waterproof products ( which I use pretty often ). I then use Micellar Water. At first I tought it will make my skin look oilly, but I have to admit, I was very impressed with this product.I will definitely buy it again. I purchased it from DM store at aproximately 4 euros.

20150409_201937

Al treilea produs este Crema de maini Fruity Harmony. Deci aceasta crema are un miros extraordinar de lapte de cocos si de citrice. Imi place la nebunie mirosul ei si faptul ca hidrateaza mainile intr-o oarecare masura. Eu folosesc destul de mult antiseptic pe maini si mereu au tendinta sa mi se usuce asa ca am nevoie de o crema hidratanta buna. Pot spune ca sunt destul de multumita de aceasta crema. Pe o scara de la 1 la 10 i-as da nota 7 🙂 Pretul ei este 6 RON .

The third product I bought was Hand cream Fruit Harmony. This cream smells amazing, a combination between coconut milk and citrus. I really enjoy it`s smell and the fact it hydrates my hand in a way or another. I use pretty often antiseptics and my hands tend to dry quickly so I need a good hydrating cream. I am pretty happy with this hand cream. On a scale from 1-10, I`d give it a 7. It`s price is about 1 euro and a half.

Mai am in plan sa imi achizitionez niste produse din aceasta gama. La preturile lor, le-as incerca pe toate. Voua care produse de la Balea va plac ?

I plan to purchase more products from Balea. At their prices, I could really try them all. Do you like Balea ?

2 thoughts on “Produse Balea / Balea products

Leave a comment