Cumparaturi / Shopping Balea & ELF

20150426_170729

Am strans cateva cumparaturi pe care le-am facut in ultimele 2 zile si vreau sa vi le prezint. Am ajuns la concluzia ca nu ma mai pot stapani sa cumpar chestii 🙂 Am impresia ca mereu am nevoie de cate ceva. Desi mereu imi propun sa fiu mai chibzuita cu banutii pe care ii strang, deseori dau gres. Oricum, nu pot sa spun ca am cheltuit exagerat de mult pe aceste produse si adevarul e ca sunt foarte multumita de aceste alegeri.

I gathered some shopping I did the last 2 days and I`d like to show it to you. I`ve come to the conclusion I can`t help myself, I keep on buying things. I always think I need this or that. Even though I don`t want to be reckless with my money, I most of the times fail 🙂 ( LOL ) Anyway, I can`t say I spent lots of money on these products and the truth is I`m very happy with my purchase. 

20150422_070358

Incep cu aceasta pensula de la ELF. M-am uitat destul de mult pe siteul celor de la ELF in ultimele zile si chiar mi-am dorit aceasta pensula, dar nu o aveau in stoc. Cu prima ocazie pe care am prins-o am bagat-o in cos si mi-am cumparat-o . Erau foarte multe reviewuri despre ea si unele fete se plangeau ca ii cad perii. Eu pot spune ca am avut noroc. A mea functioneaza perfect si nu ii cade nimic 🙂 A costat 22 Ron.

I`m gonna start with this ELF brush. I was browsing through ELF site a lot these days, and I wished this brush so much, but their stoc was empty. So, when I got the chance, I put it in my shopping bag and bought her. There were lots of reviews about it, and some of the girls were complaining about the hair falling off. Probably I was lucky, but mine is in perfect shape and it works amazingly 🙂 It was around 6 euros 


20150426_170858

Pensule ELF – Eye Crease Brush si Smudge Brush. Mi-am mai cumparat niste pensule de la aceasta firma si mi-au placut mult tare. Nu imi vine sa cred ce pret mic au si cat sunt de bune. Pensulelor mele nu le cad perii si sunt foarte ok. Personal, sunt foarte multumita de ele. Fiecare a fost 9 Ron

ELF Brushes – Eye Crease Brush and Smudge Brush. I have in my collection some ELF brushes and I like them a lot. I can`t believe how afordable they are and they have such a good quality. I`m very pleased with my brushes 🙂 Each one was 2 euros


20150426_170921

Crema iluminatoare pentru pometi,fata si buze – ELF essential .Nuanta Pink Lemonade. A fost ultimul produs pe care l-am comandat de pe site. Imi place foarte tare, Are un efect foarte puternic de iluminare si nu lasa tenul incarcat. Sunt foarte multumita de alegerea facuta, avand in vedere ca am cumparat-o cu 9 lei 🙂

Highlighting Cream for cheeks, face and lips by ELF Essential. My shade is Pink Lemonade. This was the last product I ordered from their website. I like it a lot, it has a very powerful highlighting effect, it doesn`t overwhelm my skin. I am very happy with the choice I made, considering I bought it with only 2 euros. 🙂


Urmatoarele 2 produse le-am primit cadou de la ELF, care au fost foarte draguti. Aveau o promotie, conform careia, daca in cos aveai produse ce depaseau 40 de lei,primeai un cadou. Ei, se pare ca uitasera sa imi puna in colet cadoul, asa ca, a doua zi m-au sunat si s-au scuzat pentru aceasta omisiune, iar in urmatoarea zi am primit coletul cadou. 🙂

  • Primul produs este un Primer de pleoape de la ELF. Eu mai am acest produs si sunt foarte multumita de el, isi face treaba foarte bine, iar machiajul de ochi rezista considerabil de mult cu ajutorul lui.
  • Al doilea produs este un Blush in nuanta Berry Merry, pe care nu am reusit sa il testez inca. 

The next 2 products I got them as a gift from ELF, who were very sweet. They had an offer, in which if you buy some products over 9 euros, you got a gift. They forgot to put my gift into the package, they called and apologized for that, so the next day I got the package gift. 🙂 

  • The first product I got as a gift was an ELF Eyelid Primer, which I already have. I am very satisfied with this product, it does it`s job very well, and my eye makeup lasts considerably longer with it`s help.
  • The second one, was a ELF Blush in the shade of Berry Merry, which I didn`t try it yet 🙂

Ce am cumparat astazi de la DM : 

What I bought today from DM :

20150426_170753

Balea sapun crema paradise beach. Are aroma de ananas si cocos si miroase extraordinar, mai ca iti vine sa il mananci 🙂 Imi place foarte tare,

Balea cream soap paradise beach. It has a pineapple and coconut flavour and it smells amazing. You could eat it 🙂 I love it. 


20150426_170812

Balea Crema de corp cu Ulei de migdale. Pe aceasta crema am cumparat-o la recomandarea unei prietene, care a fost foarte multumita de ea. Eu am pielea foarte uscata si chiar aveam nevoie de o crema de corp cu uleiuri. Contine 40%uleiuri de migdale si floarea soarelui, vitamina E si alantoina. Este o crema hidratanta si miroase foarte foarte bine. Pretul ei este 8.99 RON

Balea Body Cream with Almond oil. I bought this cream cuz a friend of mine recommended, saying she was very pleased with it. I have a very dry skin and really needed a body cream which contains oil. It has 40% almond and sunflower oil, vitamin E and alantoin. It`s very mosturizing and smells amazing. It`s price is about 2 euros


20150426_170835

Balea gel de dus cu aroma de maracuja si piersici. Am vazut ca foarte multe bloggerite faceau reclama acestui gel de dus si il ridicau in slavi, asa ca am decis sa il testez si eu. E adevarat ca miroase foarte bine si pot spune ca m-a cucerit. Pacat ca este editie limitata. Pretul lui este de 5.99 Ron

Balea shower gel with maracuja and peach flavour. I`ve seen many bloggers writing only good things about this product, so I decided to test it. This too smells amazing and it got me. It`s a shame it`s a limited edition 😦 It`s price is about 1 and a half euros. 


20150426_170844

Garnier mineral deodorant. L-am prins la promotie de la 15 Ron la 7.50 . De fapt , intrasem in DM sa imi achizitionez acest deodorant, care imi place foarte tare de o perioada, si am iesit cu cele de mai sus . 🙂 (ca de obicei)

Garnier mineral deodorant. I got it with a discount from 5 euros to 2 and a half. I was actually going to DM to buy this deodorant but I got out with all the above 🙂 ( as usual )


Voi ce v-ati mai achizitionat in ultima vreme ?

Ati comandat de pe ELF ceva ?

One thought on “Cumparaturi / Shopping Balea & ELF

Leave a comment